piątek, 3 maja 2013

No hej wszystkim :D I jak u was też taka paskudna pogoda ? :/ Bo u mnie masakra cały czas pada dzisiaj zaliczyłam basen :D A jutro jadę na  Enej :) oby byłą ładna pogoda :D

Horan wczoraj :*


Jezusie ja piję w MC Donald Niall też :D To przeznaczenie :)






Harry  w Holmes Chapel  :D Kosmici ATAKUJĄ !!!!


Wczorajsza podróż chłopców po prowiant :D 















 

No i Niall i Hazza z fanostewem :D






Taak dziewczynko masz wspaniałe zdjęcie z Harrym :D 





Haha taką minę zrobi Niall jak mnie ujrzy *_*


Agrrrr :D





Z IG Hazzy :D 







Ahh ten Niall :* sam sex 



Amm to ja i Niall stare już haha :)


hahh moja baletnica kochana :*



gdjhsdflghdfghdsl ZGON :P





ty : No Harry jeszcze za Mamę ,,,,, Tatę :D Nieee ? 


 Ty : No to za mnie :D 



                                                                                                        Pozdrawiam Patka :**





1 komentarz: