czwartek, 16 maja 2013

hej :)

I jak się trzymacie po wielkiej niespodziande??? :) Ja na początku z Patką płakałam ale potem się dowiedziałam że jest jeszcze druga część. :) miejmy nadzieję, że pojawi się też i Polska.. będę spamować do chłopaków nawet limit mnie nie powstrzyma <3 dziś akcja na tt : byliśmy w trendsach :****

Wiecie co mnie martwi?? kolano Niall.. boję się , że przez to koncertowanie nie wytrzyma... :(



Nowy tatuaż Zayna :) podoba mi się a wam? :)



Konferencja w Londynie zdjęcia :)













*.*



WHERE WE ARE - jak to pięknie brzmi :) z opowiadań chłopaków ta płyta świadczy o tym jak dorośli, tiaa.. a potem zobavzymy teledysk jak KISS YOU :D :) JUŻ POD KONIEC TEGO ROKU BĘDZIEMY JUŻ MOGLI JĄ ZAKUPIĆ W EMPIKACH :**

już jest parę dat koncertó :) jak oni to wytrzymają??



Z IG Hazzy :)



Z IG Waliyha



.Z IG Niall'a :



słoooodziak :) oni muszą być w Polsce ja musze widzieć czy na żywo też jest taki... ohh :**



Nasz Liam w czapce :) ładnie mu :)


Niall bez koszulki .. umarłąm *.*



Byłam pewna że Niall nie wytrzyma dziś do tej 13.10 a tu popatrz.. pewnie nie mógł się doczekać :)

OMG !!!!! a ty Niall bez spodni :)


chłopaki z Johhny Depp'em :) nie wiek kiedy to było ale znalazłam :)



Niall dzisiaj :)



Nie lubie jak ktoś pali ale mu to ewidentnie pasuje *.*



Hazza grający w piłke.. musze sie go kiedyś spytać czy te dziury to z nożnej czy sobie specjalnie zrobił :P w szoqq on ma takie same nogi jak ja :o



ciachoo :D




mmmm..



też takie chce :**










aaaaaaaaaaaaaaa!!!! umieram *.* euwhjdfuiehfueriwfjru <3





nie będę w nocy spać!!! <3



<3









Ja narzekam że żle wyglądają z tatuażami a ty patrz *.*









Ale Niall ich nie może mieć!! :**

GIFY <3

hahahah :) czekam aż glebnie :*







te oczy i uśmiech zabijają :o jak tak będzie na koncercie w POLSCE to umrę :)



A wy co myśleliście o niespodziance?? podejrzewaliście coś?? ja chciałam Larrego albo żeby zerwali kontrakt z Modest :) piszcie w komentarzach :)
Pozdrawiam Pariss <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz