czwartek, 23 maja 2013

:**

Hej :) z tej strony Paris :) jak tam ?? ja zaspałąm do szkoły a miałam na 9 :o Patka mnie zabije bo pewnie na mnie czekała .. więc sorka :)
Dodam dziś normalną notkę bo wczoraj była nienormalna :o

Notka :)

Lou, Niall, Harry, Tom, Lux przedwczoraj :)

słodziaki *.*













Hazza z fanami :) widzicie te 3 pierwsze??? lepiej mu w tatuażach  a ja tak narzekałam :o Harry co tam zasłaniasz? :)



*podobna fanka zauważyła , że Hazza ma nowy tatuaż na palcu u stopy i gdzieś obok kostki :o czego on jeszcze nie wymyśli :)

Przedwczoraj w klubie :)

%%%





też chcę ;(



wydłubie ci oczka kochana jeśli ja go spotkam a on mnie tak nie przytuli jak ciebie :o obiecuje :D



basen :)

mam nadzieję , że to tylko kolega,, czuje zazdrość Louisa :D



djhruieifhsdodo....Nie wiem jak wy ale ja umarłam *.* <3



o.O chyba każdy wie od kogo :D a ten z drugiego planu... jak to wygląda :O !!!!!!




Gify :)

kocham tych durni *.*





Nouis <3 a może oni wszyscy są gejami?? :D kocham kocham kocham <3





hahhahhahahaha xd jebłam , leże i nie wtaje :o

image

Jaki opiekuńczy .. płaczę.. czemu ja nie moge być Lux?? dlaczego mnie tak pokarano :o hahh :)









hahahahhahaha xd



:D







on ma niebieskie oczy ja też.. przypadek?? nie sądze :)



Pozdrawiam Paris <3

1 komentarz: