czwartek, 2 maja 2013

hej :)

I jak tam spędzacie weekend majowy?? u nas tyle się dzieje że nie ostatnio nie miałyśmy czasu nic dodać : ** ale obiecujemy że to nadrobimy :*

*Liam i Louis napisali na TT, że każdy kto wybiera się na koncert w Amsterdamie który jest jutro, powinien być ubrany na pomarańczowo.
Jak wielu z was wie, pomarańczowy to narodowy kolor Holandii. Oraz dwa dni temu w Holandii został wybrany nowy król, może to mieć jakiś związek. Tak więc zobaczymy :) via fb :)
jak do nas przyjadą będziemy się ubierać na biało-czerwono <3

*chłopcy są już od wczoraj w Holandi :)
A wczoraj po południu chłopcy się nieźle bawili :) a szczególnie Zayn :* < Belgia>





Niall się bawił.. rozdając autografy :o i ....



.. grając w piłkę :) jaki on słodki :)





Harry się gdzieś szwendał :)





* zdjęcia z wczorajszego koncertu :) jaka łądna scenografia o.O





jaki zegarek *.*









mm.. *.*



*Zdjęcia z IG Hazzy *.* mniamaa zjadłąbym.. ale teraz nie wiem czy kurczaka czy Harrego :o







IG Louisa :) :D





A to zdjęcia z tt Josha :D



i Jona :)


Co powiecie na zmianę fryzury Zayna?? :) piszcie w komentarzach :) ładnemu we wszystkim łądnie *.*




ikonka Nialla z TT <3



wczoraj 1D nagrywali filmiki do filmu, który będziemy widzieć już niedługo :**** 30 sierpień!! *.*











Nowy tatuaż Louis'a, 4 przekreślone linie, a widzieliście tego łosia <3 kochamm.



GIFYY :)

boję się ciebie Lou.. boję się :O



ciacho *.* umarłam.. :o



ja wiem dlaczego oni są tacy idealni :o oni są robotami stworzonymi przez kosmitów :o



też tak będę mieć !! napewno <3





jaki refleks :o



jacy durnie *.* jak ja ich kocham :) słodziaki :)





a on sobie tak obok przechodzi i nic... ja bym się na nich rzuciłą :o




a ja wmawiam mojej mamie że oni są normalni :D





Widzicie?? oni mają włosy . ja też mam.. czy to przypadek?? nie sądzę :)



Pariss <3

6 komentarzy:

  1. Hazza ma bransoletke przyjaźni ja mam taką samą. Przypadek? Nie sądzę. OMG jestem przyjaciółką One Direction. No bo wiesz Bransoletka Przyjaźni. Aaaa.... Niall i Harry takie mają heh... jestem ich psiapsiółął. ~Śmieszka <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Geeeeeeeeenialne ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahahahahahahahahaha Jaki Niall xD Zayn ma sweet zegareczek xD

    PS Zapraszam do siebie na opowiadanie o 1D <3o http://my-dream-my-obsesioon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Matko boska, Zayn na rowerze *_______________* #ZgonNaMiejscu
    Louis i Niall- ich gra w piłkę mnie przeraża XD
    Gif z Louisem i jego mina, mnie po prostu rozwala XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Zayn : o Właśnie zaliczyłam zgona o.O
    Matko jakie sexsiaki ; *
    Lou & Niall fajna gra w piłkę, mogę się dołączyć : D Tylko najpierw mnie nauczcie xD
    Kocham ten gif z Lou <3
    GENIALNE <3

    OdpowiedzUsuń