piątek, 10 maja 2013

hej :**

Z tej strony Pariss:) jak tam wam weekend mija?? ja muszę się nacieszyć ostatnim dniem wolnej chaty :D kto się wybiera na koncert dziś do Berlina??? koniecznie weźcie ze sobą polskie flagi a jak niemki będą podskakiwać to ich odemnie pozdrówcie :) a oto co napisały:

"Nie życzymy sobie innych flag niż niemieckie na koncertach One Direction. Gdy zobaczymy polskie flagi w Berlinie, będziemy je zabierać. One Direction przyjeżdżają do Niemiec, ogłaszamy zakaz zagranicznych flag! Harry, nie wypuszczę cię z Niemiec! Mam już dla ciebie łóżko!"              

hahah.. jabłam. nawet bez flag 1D sie zorientują które to POLSKIE DIRECTIONERKI :** bo my jesteśmy ładniejsze!! :)

**Chłopcy mają nominacje do nagrody Much Music Video Awards w kategorii International Artist.


Nowy tatuaż Hazzy :) tuż obok statka :| Can I .... dalej nie dowidze :) chyba stay .. zajeżdża Larrym :D





Z Twitter'a Paul'a, :D jeee. jaki dzidziuś :D GRATULUJEMYY !! <3






zdjęcia chłopców z czwartku :)

















zacny kapelusz HAROLDZIE :)



pierwszy raz widzę Lux z mamą :o



z IG Danielle ( nie jest już  z Liamem ale dalej wierze że będą razem i kocham ją nadal )



Wczoraj był koncert w Dani i rozdawali .. nie wiem jak to nazwać ale mam zdjęcie :D



Na tt w trendsach jest hasło : Zayn ATAU Niall już tłumaczę :) na oolskie tłumaczenie to : Zayn lub Niall.. czyli który lepszy :) ja wybieram Zialla :))


Paris <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz