piątek, 24 maja 2013

No cześć kochane :D Tu Patka ♥ Hahah mamy 12 stopni i jechaliśmy nad jezioro popływać ale żadna laska do wody nie weszła no ale były zakupy 3h hahha jak wbiłyśmy z Parss to empika to od razu 5 książek 1D i do kasy no ale zakupione tylko 3 :D Hmm jutro musze iść na wesele hah dowiedziałam się dopierw wczoraj fajnie co nie ? :D


Dobra przechodzimy do notki  :D


Wczoraj nasi chłopcy mieli wielkie spotkanie z  Real Madryt :0











Taki tam Ronaldo nic ciekawego :D







wczoraj Louis Liam Andy i Zayn byli na imprezieee !!!





















i rano :D





ja to je Jo :D




też tak umiem :D


No to taki mini konkursik zgadujcie !!!!!!!







3 komentarze:

  1. Teraz zdałam sobie sprawę jak dawno nad jeziorem nie byłam. A co do bloga ...jest świetny! O 1d, o życiu czyli to co lubię ;).-Lilly xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Patka te twoje mini konkursy to nawet ja nie zgadnę no ale będę szczelać. :) 1 Harry, 2 Liam 3, Louis ?????? _ PARIS <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojj kochana przykro mi ale na miejscu drugim znalazł się Niall Horan :D jak mogłaś męża nie rozpoznać :o
    Hahaha ale nagroda pocieszenia będzie :**
    PATKA ♥

    OdpowiedzUsuń