niedziela, 22 grudnia 2013

POWRÓT I PRZEPRASZAM :D

Witajcie moje kochane :D strasznie sie za wami stęskniłam i chciałam was bardzo bardzo przeprosić za tak długą nieobecność ! :/ Stało się tak ponieważ zaczęłam nową szkołe w technikum i musiałam trochę się tam odnaleźć i zdobyć jakieś dobre stopnie na semestr  postaram się teraz dość regularnie dodawać notki :D
Uhh u chłopców się dużo wydarzyło no ale każda z was już to wie więc dodam aktualne wiadomości i od dziś będę dodawać także imaginy
Już na początku mówię że imaginy nie będą moje tylko z innych stron ale chcę tu dodać te co najbardziej przykuły moją uwagę :D


Kto czeka na takiego mikołaja :D ?

Zdjęcie: Hahhaha na takiego MIKOŁAJA czekam ♥



~`CrazyMofo~`

No i teraz czuję te święta :D'



GŁOSOWAĆ !!

http://wars-stars.pl/championship/1-wielka-bitwa-fandomow/11041 

wczoraj chłopcy nagrywali D:













kto poznaje tą kicie



Awww



El :D



Nialler był ostatnio na treningu Angielskiego clubu D:








Chłopcy kręcili teledysk do MM :D

Aaaa nie mogę się go doczekać :D














Teraz nagrody są u Niall'a :D






Cały wujek :D



 Zdjęcie: wykapany wujek Horan :*



~`CrazyMofo~`


Oto co robimy na urodziny Louis'a:
- Nosimy paski
- Jemy marchewki
- Mówimy na wszystkich 'wieśniak' xD
- Jesteśmy bezczelni
- Mówimy z brytyjskim akcentem
- Sprawiamy, żeby '#happybirthdaylouis­' trafiło do trendów
- Piszemy na nadgarstku "Boo Bear"


POZDRAWIAM PATKA ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz