niedziela, 28 lipca 2013

Wróciłam :D

Hej kochane :D a więc już jestem i postaram się dodawać notki jak najczęściej jak sami wiecie Paris odeszła z stronki jest mi  smutno ale tak już jest brak czasu ;/
Hmm a więc byłam w Dortmundzie było zajebiście dużo atrakcji a najlepszy park rozrywki :D


No to takie zdj moje wraz z kuzynką :D UWAGA!!!! nie odpowiadam za pęknięte ekrany :D




I pytanko konkursowe która na zdjęciu to ja ?? Piszcie w komentarzach nagroda będzie ♥

A teraz przejdzmy do naszych chłopców :D

I jak wrażenia po BSE ?? rekord pobity jestem z nas dumna ! :D











Lou ma nowy Avatar na TT :D







Chłopcy wczoraj odpoczywali :D












*_*


\\















Hazz wczoraj na kolacji z siostrą :*








Nowa sesja 1D :D










Hahaha :D KOCHAM TYCH GŁUPOLI :D








Z tt ZAYNA :D



No kochane na dzisiaj to wszystko bo jestem padnięta ! jechałam 13 godz busem i jeszcze jest teraz 45 *C


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz