piątek, 19 lipca 2013

hej koty :**

to ja Paris <3 widzę że się już nie udzielacie tutaj my zresztą też :) Patka aktualnie jest w Dortmundzie i przyjeżdża jak się nie mylę 27 lipca.. ja przyjechałam dzisiaj z Chorwacji i dodam OSTATNIĄ notke na tym blogu.. no mam nadzieje że nie ostatnią, ale mam dużo powodów. pierwszy że nie mam czasu drugi że mam szlaban :| i tak sie porobiło że nie wiem czy na kompa kiedykolwiek wbije bo na fonie notek dodawać nie idzie :\ może dodam coś raz w roku :o a i trzeci powód to to że chyba nikt nie czyta moich notek :) ale stwierdziłam ostatnio że piszę je dla siebie bo to lubię no ale tyle sie porobiło żę yhh.. :| 

Jeszcze jedna informacja dla tych którzy czytają 6 sierpnia Patka ma urodziny : ** nie zapomnijcie !!! bo ona będzie dodawać notki a ja wam później nie przypomne :)

no to przejdźmy do notki :

Best song ever  zdjęcia z teledysku... przeraziłam się a wy? :o hahahhaaha xd

( Patka coś dla ciebie widzisz to zdjęcie ?? mi ono przypomina weisskopfa hahhahaha xd )











figury chłopców w NY *.*



Harry dziś na lotnisku :)




mu we wszystkim pasuje.. nawet gdyby założył na głowę worek z ziemniaków :o





Gify :)

hahhaha.. nie no nie moge z tego :o hahaha xd







hahh..

no to do zobaczenia za rok może mniej <3 kocham.. Paris <3

1 komentarz:

  1. Kocham <3 Wasz blog jest cudny <3 Mówiłam wam już że was kocham <3 Hehehe ale z tych fotek nie moge ;pp beka beka :D Już się nie mogę doczekać BSE :)

    OdpowiedzUsuń