środa, 3 lipca 2013

hej : *

To ja Pariss <3 wiem daremna jestem .. długo już mnie tu nie było.. ale to nie dlatego że czasu nie miałam ale komp mi się zepsuł :o jak wam mijają wakacje??? :) ja w poniedziałek jadę na Chorwację więc znowu mnie nie będzie :o UDANYCH WAKACJI ŻYCZĘ :***

hahahhahaha xd na pewno słyszeliście o tym co zrobił Louis :o jestem w szoku :o ale dobrze im pojechał :** kocham Cie Lou !! :D

Louis wczoraj na próbie dźwięku znowu napoczął temat o The Wanted.
Fanka spytała: ''Jeśli moglibyście iść na przesłuchanie do XFactora na nowo, jaką piosenkę byście zaśpiewali i dlaczego?''
Chłopcy debatowali na temat tego czy chcieliby iść solowo czy w grupie, oczywiście powiedzieli, że w grupie.
Louis powiedział: ''Hmm..Wiecie jaka jest świetna piosenka na przesłuchanie? Walks Like Rihanna (The Wanted), to teraz dobra piosenka! To jedna z MOST THE WANTED piosenek obecnie, nie sądzicie? Ma naprawdę wspaniałe słowa!''
Niall zaczął się śmiać, Harry pokręcił głową, a Paul spojrzał na Louis'a nerwowym wzrokiem.
Louis skomentował wzrok Paul'a: ''Och, daj spokój! Nie patrz tak na mnie, nie zrobiłem nic złego! Ale poczekajcie... My rzeczywiście chcemy dostać się do XFactora, więc raczej nie powinniśmy śpiewać tej piosenki, idźmy z czymś innym!''


via. Niall z Gitarą. I świat jest piękniejszy

Okładka singla Best Song Ever została zaprojektowana  przez Zayn`a, są tam też wplecione tatuaże chłopców.
Premiera singla ma się odbyć 14 lipca :**
zbankrutuje przez to wszystko!! :)

Z IG starej przyjaciółki Hazzy :) jeeej *.*



z IG Hazzy :)



Harry w Nowym Jorku :)









na pierwszy rzut oka myślałąm że to dziewczyna...







Harry i jego tatuaż.. krzyżyk na dłoni :) podoba mi się *.*



Harry uciekający przed fanami... chore :||


a teraz małe pytanie do was :) kto kupuje?? :**



Te dziewczyny mają szczęście.. chciałabym być na ich miejscu. ;( marzenia..







;(((



Co myślicie o tatuażu który zrobił sobie Zayn??? moim zdaniem to słodkie <3 ale ciekawe co z nim zrobi jeżeli się z Perrie rozejdąą.. oby nie <3




i na koniec :)

Cal: "Nie będziemy się zatrzymywać na zdjęcia, musimy iść"
Zobaczcie reakcję Harry'ego na te słowa. I jak tu nie kochać naszego Stylesa?

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=MV9u8Xi-6Os

via. Direction infection xd

Nie moge się doczekać teledysku do tej piosenki :D ciekawe co tym razem wymyślą :D




a film coraz bliżej :) widzimy się w kinie kotyy <3 już płaczę !





GIFYY *.*

słabo mi *.* na żywo bym zemdlała :o



Magiaa :o kocham go <3



hahahhahahahah xd Niall zabijasz *.*



no to Zayn was pozdrawia kotki :** do zobaczenia | PARIS <3



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz