poniedziałek, 17 czerwca 2013

hej :)

tu Paris :) jeśli czytacie możecie skomentować . to nas motywuje :) bo jakoś ostatnio nikt nie komentuje ;c
Jak tam?? ja dziś do szkoły nie poszłam.. nie ma to jak wolna chata *.*

notka :)

Chłopcy dostali od KFC Yum Center i Sluggernation kije baseball'owe ! :D



Liam i Harry byli wczoraj na siłowni *.*






Z IG Hazzy :)





Z IG Niall'a :) widze Hazze z tyłu :o



Nasi chłopcy wspierają fundację Andre'ii Lucas :)



Niall z Twittera :

.'Klimatyzacja w pokojach hotelowych jest straszna! W nocy miałem ją włączoną, a teraz mam strasznie suche gardło !'
'To niesamowite obudziłem się i mam 12 mln. followers'ów. Bardzo wam dziękuję! Kocham was!'




hahahahhahah xd nie mogę z miny Nialla :O



pozdrawiam Pariis <$

1 komentarz:

  1. ahhh ten Niall^^Jak ja go kocham<3.Wasz blog jest świetny:D

    OdpowiedzUsuń