niedziela, 16 czerwca 2013

hej :**

Tu Pariss <3

wiem dawno mnie tu nie było,, może sie nawet ucieszycie ale zastanawiam sie nad odejściem z bloga... blog na facebooku nie zastąpi tego... a ja nie mam czasu. gdybym nawet nie odeszła dodawałąbym bardzo rzadko notki i pewnie mielibyście mi to za złe więc sama nie wiem .. ;cc
Piszcie w komentarzach co myślicie....


No to czas na notkę <3

*Chłopcy wygrali we Włoszech dwie nagrody na MTV Awards w kategorii 'Najlepsi Fani' i 'Najlepszy zespół'.

*Zayn i Harry byli wczoraj wieczorem na siłowni.

*Dzisiaj w nocy jest gala w Kanadzie ' Much Music Video Awards 2013 '. chłopcy mają 2 nominacje ' International Video of the Year-KY' i  'International Artist or Group'.

chłopcy wczoraj spędzali czas na jachcie *.*
















fotomontaż ??? jak myślicie??



Zayn i Harry i wielkie zamieszanie w hotelu :D

albo mi się zdaje albo Hazza sobie kucyka zrobił :O miszcz 2 planu o.O





El wczoraj .. słodka :)







Danielle i Liam. L prawdopodbnie dzis :o za pierwszym razem uwidziałam naszego Liama ;c niech oni do siebie wrócą ja ich kocham <3 !


*avatar Harry'ego z :

- TT :)



- IG :)



Pozdrawiam gorąco moje #crazymofos siostry <3 Paris <3

2 komentarze:

  1. Nie nie możesz odejść!ten blog jest świetny,najlepszy:)
    To dzięki waszemu blogowi dowiaduję się tylu ciekawych informacji<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :** nie odchodzę ale będę rzadziej dodawać notki ;( pozdrawiam <3 - Pariss

      Usuń