wtorek, 25 czerwca 2013

CZEŚĆ :)

Witam przepraszam za dość długą nieobecność ale wczoraj miałam komers więc nie było czasu nic dodać :)
Umm jeszcze 3 dni z moją klasą będę tęsknić chyba za każdym za jednymi więcej a za innymi zaś mniej ale tęsknić będę no to w czwartek zapowiada się piękne zakończenie :*

Nowy zwiastun do This is Up :D Popłakałam się :*




Hmm rzekoma plotka o zerwaniu Lou i Eleanor ? Wczoraj pojawił się tekst w którym Lou potwierdza zerwanie ale Spójrzcie na ikonke Lou jest stara więc zostało to przerobione :D 




Harry wczoraj przed pomnikiem Lincolna  . 

No i mistrz także pierwszego planu ahah :)






Lou i Zayn w studiu tatuaży :)


Perrie Edwards tresuje psa! Hatchi robi sztuczki! (WIDEO)


Perrie Edwards miała wczoraj wolne i spędzała czas ze swoim pieskiem o imieniu Hatchi. Dziewczyna tresowała go i uczyła różnych sztuczek. Perrie nagrała też wideo! Obejrzyjcie co Hatchi już umie…




Waszyngton :D









*_* *_* *_* 













Co się działo podczas wczorajszego koncertu:
Niall powiedział, że za równo miesiąc miną 3 lata, od kiedy są zespołem,
chłopcy zaśpiewali 'Wonderwall' (śpiewali to już kiedyśhttp://www.youtube.com/watch?v=mpPTXXGBXBs ), co wzruszyło Zayna,
Louis spadł ze schodów,
Liam miał na głowie czapkę Yankeesów
chłopcy grali w piłkę nożną na scenie, Harry nie miał na nogach butów,
Jeśli chłopcy mieliby być autem, Niall byłby Astonem Martinem, Zayn Ferrari,
Harry zeskoczył ze sceny i dał fance autograf,
ulubiona potrawa Nialla na teraz to 'Five Guys Burgers' z frytkami

via. 1DPL /Wera


Boże Niall nie komentuje :D Haha :o



Niall i Ja i robiliśmy to (seks) w sianie i wzięliśmy ślub :D Hahaha mi to pasuje :)

Zdjęcie: Hahahhahaha piszcie w komentarzach co wam wyszło :D
Ja mam: Harry i ja mamy dziecko i robiliśmy TO (seks) na sianie.
LEJE >.< /Ju$ik




Co wam wyszło pisać w Komentarzach  :) 

                                                                                                         Pozdrawiam Patka ♥

2 komentarze:

  1. Louis i ja napadliśmy na JB i wzięliśmy ślub.

    OdpowiedzUsuń
  2. Liam i ja wzięliśmy ślub i oblaliśmy prezydenta wodą hahaha

    OdpowiedzUsuń