wtorek, 20 sierpnia 2013

Liam i jego nowa dziewczyna !?

Nie wiem czy to prawda ale ostatnio Liam potwierdził że spotyka się z przyjaciółką z dzieciństwa Sophią Smith 

Nie mogę w to uwierzyć  całym sercem kochałam Lanielle według mnie Dan na prawdę kochała Liama a on z pewnością ją też nw dlaczego im nie wyszło ale nie potrafię zaakceptować tej całej Sophie ale nie będę jej hejtować

Zdjęcie: Liam nie jest już singlem !!!
Ostatnio Liam potwierdził że spotyka się z przyjaciółką z dzieciństwa Sophią Smith 

Nie mogę w to uwierzyć :/ całym sercem kochałam Lanielle według mnie Dan na prawdę kochała Liama a on z pewnością ją też nw dlaczego im nie wyszło ale nie potrafię zaakceptować tej całej Sophie ale nie będę jej hejtować

klka zdjęć Sophie









PREMIERA THIS IS US !!!!





Hahah ja też tak zrobię 30 sierpnia :D





























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz