piątek, 30 sierpnia 2013

Hej kochane :D

Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Co to było za przeżycie nie no dalej się trzęsę Film CUDO *_*
+ zlot Directionerek w Rybniku

Jezu płakałam śmiałam się śpiewałam :* Poprostu najlepszy dzień w życiu !!

Hahah laska przyniosła kartonowego Hazzy jaki szum był  przez NIEGO :)
Łapcie zdjęcia:)

Grupowe

Hah dzięki tej bluzie nie było problemu z rozpoznaniem mnie :D


I JEST ZDJĘCIE Z MOIM MĘŻEM !!!!!!!!!

Hazza od tyłu :D


Moje Kochane ♥


Dziwni kolesie :o

 Wszystkie MY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1


Takie coś możecie zdobyć w empiku 

Liam z Sophie :/


No i znowu



jakoś nie mogę chce DAN !


Cały HAZZA 






Jak Harry dba o swoje bezpieczeństwo !!




Jakie są wasze wrażenia po TIU piszcie w komentarzach :) 

2 komentarze:

  1. (Masz może kontakt z dziewczyną która robiła grupowe zdjęcie w kinie(rybnik godz17:30 premiera This is us)poproszę o odp. w komentarzach)

    Fajny blog... i bluzka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem jaka to była dziewczyna ale mam to zdjęcie :D dodam w następnym poście :)

    I dziękuję za komplement :***

    OdpowiedzUsuń